Logo

logo skola.jpg
Základní škola Školní 2520 v České Lípě je naším přístavem a domovem již od roku 1990.

Vítejte na stránkách taneční skupiny Country Road. Naše skupina vznikla již v roce 1990 v České Lípě. Od té doby se věnujeme country tancům a příbuzným stylům. V součastné době je to především line dance.

Soutěž 2012/2013

Vyhlašujeme novou soutěž o zajímavé ceny. Tentokrát posílejte do soutěže články do novin na téma "Prodloužené prázdniny s country". Článek by měl být o Dubai, Itálii, Vltavě nebo LT. Popište sručně vaše zážitky z cestování s námi. Připraveny jsou opět zajímavé ceny. Příspěvky do soutěže posílejte na můj email.
Vaše Méďa

Tak a máme dosoutěženo :)
Nyní se můžete zúčastnit hlasování.
č. 1 Kačenka 6 let

Letní tábor Piktych

V polovině srpna nastal den D, byl to den, kdy jsme odjeli na letní tábor do krásného prostředí lázní Libverda. O naši zábavu se starala naše vedoucí Méďa, o naše bříška výborná kuchařka Táňa. Tento tábor nesloužil jen k přípravě nových předtančení na nový školní rok, ale také k zábavě, sportu a pobytu v přírodě. Hlavní hrou tohoto tábora byla hra "Na pašeráky". Každý den jsme absolvovali dvě etapy, které se k tomu vztahovaly. Pašovali jsme různé zboží, chodili po skupinkách do místního okolí a večer za získané body stříleli do tabulek. Další hrou tábora byla sportovní olympiáda. Jak v jednotlivcích, tak v družstvech. Den jsme ukončili zpíváním písniček na dané téma. Hra se jmenovala "Zlatá nota" a byla u toho vždy veliká legrace. Také jsme běhali "Frčák". To je hra, u které se běhá po fáborkách a plní úkoly. Největší zážitek celého tábora byla noční hra, kde nás Méďa v noci vysadila po skupinkách po čtyřech z auta se zavázanýma očima a my se museli vrátit zpět do chalupy Piktych. Bylo to strašidelný, ale všichni jsme to zvládli. Také jsme opékali buřtíky a každé dopoledne tancovali ve stodole u chalupy. Byl to úžasný tábor plný her, dobrodružství a různých zážitků a já už se těším na další.

Adélka Vaňková 13 let

č. 2

Prázdniny s Country Road

Country Road je taneční skupina, která pracuje již 23 let při základní škole Sever v České Lípě. I tento rok nám, dětem a studentům, nabídla prázdniny plné zábavy.

Ještě před koncem školního roku, nám umožnila senzační výlet do Dubaje na mezinárodní festival „Summer is Dubai". Kde jsme po dobu sedmnácti dnů vystupovali po obchodních centrech. Vystoupili jsme celkem 42x a odtančili 21 hodin. Měli jsme ale také možnost navštívit největší akvárium světa a zalyžovat si na umělé sjezdovce v The Dubai Mall. Viděli jsme Burj Khalifu, což je nejvyšší budova světa. Strávili jsme den v poušti, kde jsme zkusili sandboarding, jízdu na velbloudech a bláznivou jízdu v terénním autě po dunách.

V den vysvědčení někteří z nás odjeli do Itálie do městečka San Benedetto del Tronto. Kde jsme strávili 10 slunných dnů. Během kterých jsme navštívili spoustu úchvatných míst. Mezi které patří například hlavní město Itálie Řím. Během celodenního výletu jsme si prohlédli všechny známé památky jako je Koloseum, Pantheon, Fontána di Trevi, Španělské schody a samozřejmě nesměla chybět návštěva státu Vatikán a baziliky sv. Petra.

Další skvělou akcí byl Americký týden na Šiklově mlýně. Kde jsme celý týden trávili především tancováním. Učili jsme se nové choreografie ve stylu line dance a úplné základy amerického stepu zvaného clogging. Ve volném čase jsme využívali nabídek zdejšího westernového městečka. Shlédli jsme například všechna divadelní představení místních herců, koupali se v biologickém koupališti, ale také navštívili strašidelný zámek Draxmoor a foto park.

Již čtvrtou akcí těchto prázdnil byl vodácký tábor na Vltavě. Sjížděli jsme řeku na kánoích a raftu. Také jsme navštívili představení „Ženy Jindřicha VIII." v otočném divadle v zámecké zahradě Českého Krumlova.

Poslední prázdninovou akcí byl dětský taneční tábor v Lázních Libverda. Na kterém jsme především trénovali, ale také hráli spoustu her. Po celou dobu tábora jsme například hráli na pašeráky a plnili mnoho úkolů s touto činností spojených, měli jsme také táborovou olympiádu, běželi orientační závod zvaný „Frčák", zúčastnili se nočního přesunu a řady dalších denních i večerních her.

Co napsat na závěr? Byly to pro mě úžasné prázdniny plné zábavy a poznání, které jsem prožila díky skupině Country Road.

Jana Vítová 17 let

č. 3

Kam na super letní tábor?

Česká Lípa - ve čtvrtek 15. 8. 2013 jela taneční skupina Country Road na letní tábor do Lázní Libverda do chalupy Piktych. Intenzivně

se věnovali tréninku a novinkám v choreografíích, ale i celotáborové hře, která se jmenovala na Pytlácké stezce a pěvecké soutěži „ZLATÁ NOTA". Také proběhla olympiáda a to ve štafetě, fotbale, bidlomači, vybíjené, skoku do dálky, košíkové, provazolezectví a běhu.

Dále FRČÁK a to je orientační běh s plněním různých úkolů.

Uskutečnil se i NOČNÍ PŘESUN - to je skupinka dětí odvezená

na neznámé místo se zavázanýma očima, která si pak musí najít cestu zpět do tábora, podle ukazatelů a turistických značek, někteří se toho ujali dobře a vrátili se asi po hodině a půl, jiní méně bystří se vrátili až po čtyřechhodinách bloudění.

Jeden den byl vyhlášen „PYŽAMAS DAY" a to všichni bez vyjímky měli na sobě opravdu celý den pyžamo a to i na túru na Obří sud. Jindy zase měli výšlap na chatu Hubertku se sbíráním borůvek,

na nákupy v Hejnicích a v okolní krásné příroděJizerských hor. Nechyběl ani maškarní bál v duchu pohádek.

Měli výbornou kuchařku, přímo Táňu „kuchařovou", která jim dobře vařila a pekla.

Na táboře se všem líbilo a rádi by se zde nebo jinde znovu za rok sešli a určitě i ti kteří se na ně přijeli podívat, i když s nimi již netančí, ale nemůžou zapomenout.

Velké díky Méďo!

Markéta Štěrbová 11 let

č. 4

Prodloužené prázdniny s country

Moje letošní prázdniny byly úžasné a navíc o 17 dní delší, než je měly ostatní děti. Vedoucí naší taneční skupiny dostala skvělou nabídku, vystupovat na letním tanečním festivalu v Dubaji. Taková nabídka se přece neodmítá.

„Hurá a letíme do Dubaje". Šestého června jsme z letiště v Praze odletěli do Spojených arabských emirátů. Cesta trvala šest hodin, ale díky dotykovým obrazovkám na sedadlech před námi a letuškám s vozíčky naplněnými jídlem, jsme se nenudili. Po přistání jsme nemohli uvěřit, že je to pravda. Stáli jsme na letišti v Dubaji, uprostřed nám neznámé země a všechno pro nás bylo nové. Přivítala nás zástupkyně agentury Cmart , která nás se vším seznámila a doprovodila nás do hotelu. Ráno po probuzení to všechno začalo. Každý den jsme dopoledne měli volno. Koupali jsme se v bazénu na střeše našeho hotelu, zdejším metrem jsme se jezdili koupat do moře, navštívili jsme zdejší trhy a obdivovali jsme nádherné, vysoké a moderní budovy. Zaujala nás nejvyšší budova světa Burdž Chalífa a luxusní hotel v podobě plachetnice Burdž al-Arab. Každého motoristu by určitě nadchly i šestiproudové silnice. Zkrátka bylo se na co dívat. Každé odpoledne, mimo dvou dnů, ve kterých jsme měli volno, jsme jezdili tančit do různých obchodních center po celé Dubaji. I když to bylo náročné, za ten zážitek to stálo. V této podivuhodné zemi je ale velmi snadné se dostat do problémů. Jsou tu zákony, podle kterých nesmí chodit ženy odhalené a mnoho pro nás nesmyslných nařízení ohledně chování. Celý rok je v Dubaji horké počasí, a přesto se tam lyžuje. I já jsem si zdejší sněhové radovánky užila. Dalším zážitkem pro mě byla cesta jeepem do pouště. Tuto místní atrakci jsme vyzkoušeli v jednom z našich volných dnů. Veselý řidič s námi přejížděl písečné duny. Při jízdě jsme se občas báli, smáli jsme se a výskali. Náš řidič z toho měl velkou radost.  Po cestě jsme potkávali velbloudy, kteří se jen tak povalovali na cestě. Náš odpolední a večerní výlet proběhl v oáze v poušti, kde pro nás byl připraven bohatý program. Byl to další den plný nezapomenutelných zážitků.

Krásných 17 dní nám uteklo jako voda a my jsme se pomalu začali připravovat na cestu domů. Odvezli jsme si s sebou krásné vzpomínky na úžasný festival. Na tomto festivalu se podílelo spoustu souborů se zajímavými vystoupeními a moc nás potěšilo, že jsme se ho měli možnost také zúčastnit. Co říci na závěr? „Méďo, díky za úžasné prožití prázdnin, ať už v Dubaji, na Šiklově mlýně, na Vltavě, nebo na letním soustředění".

Michaela Jirásková, 14 let

č. 5

Letní tábor

Ve čtvrtek 15. srpna si naše taneční skupina Country Road vyjela na letní tábor, který byl zároveň i soustředěním do města Lázně Libverda. Ubytoval nás hodný pán ve své zdejší chatě Piktych, u které je studánka se zdravou vodou. Každý den jsme měli o zábavu postaráno, dopoledne se tančilo, odpoledne byly různé etapy celotáborové hry s tématem „ Na pytlácké stezce". Také nás navštívily pohádkové postavy např. čarodějnice popleta, mocný král a spoustu dalších postaviček. V sobotu 17. srpna se všichni probudili a nemuseli se ani převlékat, protože nastal „Pyžamový den". Proběhla i menší olympiáda, ve které zvítězila Kanada. Večer se vždy hrály společné hry, doprovázené tancem. Tyto všechny zábavné soutěže a hry pro nás připravila naše trenérka Eva Vítová. Celý tábor nám vařila spoustu chutného jídla Taťána Štěrbová, myslím si, že oběma patří veliké díky. Už se těším na další povedený tábor se super partou.

Petra Glaserová 16 let

č. 6

Který příspěvek do soutěže vás nejvíc zaujal? Hlasujte!

Adélka (56)

OMČR country tance
18. -20. 5.
OMČR line dance
Děkujeme za vaši návštěvu.
Name
Comment
Or visit this link or this one