Logo

logo skola.jpg
Základní škola Školní 2520 v České Lípě je naším přístavem a domovem již od roku 1990.

Vítejte na stránkách taneční skupiny Country Road. Naše skupina vznikla již v roce 1990 v České Lípě. Od té doby se věnujeme country tancům a příbuzným stylům. V součastné době je to především line dance.

V průběhu podzimních prázdnin pořádá naše skupina již tradičně soustředění. Tentokrát jsme zavítali do Tetína nedaleko Berouna. 15 dětí v doprovodu 2 vedoucích se vydalo na cestu vlakem a já se zavazadly jako obvykle autem. Většinu výpravy čekala příjemná cesta vlakem a mě řada kilometrů za volantem. Trochu jsem se obávala průjezdu Prahou a mé obavy se ukázaly být oprávněnými. Přirozeně mi v Praze přestala fungovat navigace, takže jsem opět kufrovala. Po několika špatných rozhodnutí jsem nakonec mířila správným směrem a dokonce jsem se dostala na dálnici. Do Tetína jsem přijela jen taktak, abych stihla převzít klíče od sokolovny a vyložit auto. Pak už jsem jen spěchala zpět na nádraží abych naložila věci, které si děti vezly vlakem. Stihla jsem to.
Ubytování bylo tento rok velmi turistické (karimatky a spací pytle), takže jsme večer strávili nafukováním lehátek a budováním ležení. Nakonec došlo i na nějaké hry v kuchyňce a samozřejmě na tanec. Trochu nás zlobilo plynové topení. naštěstí byl správce sokolovny ochotný kdykoliv zaběhnout a topení nahodit. Noc byla chladnější, ale pro dny další se topení již vylepšilo.
Jak je naším zvykem, mimo tance podnikáme také výlety do okolí a seznamujeme se s krajinou. Proto se další den nesl v duchu návštěvy města Beroun a mohutného nákupu potravin. Po dlouhé době jsme si zase vařili svépomocí. Nákup se mnou obstarali starší hoši. Došlo jen k jednomu malému nevýznamnému problému. Nefungovala nám karta, takže jsem zaplatila nákup ze své s odhodláním, že navštívím místní pobočku naší banky a zjistím v čem je problém. Odpoledne jsem měla v Berouně domluvenou schůzku a toho jsem chtěla využít. Ostatní se zatím vydali do "Medvědária", kde žijí dnes už bohužel jen dva medvědí ze známého večerníčku. Trochu jsem jim to záviděla. Má schůzka dopadla dobře, hůř už návštěva banky. Došlo k výpadku a bankomaty blokovaly naši kartu. Do zítra to snad bude v pořádku. Mimochodem se nás stejně postižených sešlo v bance více.
V rámci dalšího dne, jsme se chtěli zajít podívat na "nedaleký" lom zvaný Velká Amerika. Slovo nedaleký jsem dala do uvozovek, protože nebyl tak nedaleký, jak jsme si mysleli. Navíc po intenzivních deštích byly cesty kluzké a dosti bahnité. Má hodná dcera to s dětmi myslela dobře, proto jim cestu ještě o 3 km prodloužila. Tak se stalo, že já fotila úžasný západ slunce nad lomem z jedné strany a ona děti na druhé. I přes našlapané kilometry jsme tanec ten den nevynechali.
Poslední výlet byl do krasových jeskyní. Byla jsem tu již několikrát, ale opět to stálo za to. Před vstupem do Koněpruských jeskyní ještě menší děti pouštěly draky a protože řádně foukalo, byl to krásný pohled. Ten vítr byl však předzvěstí velké vichřice, která se přehnala nad ČR v noci. Ze zpráv na internetu jsme se dozvěděli, že nejde elektřina a nejezdí vlaky. Rozhodla jsem proto, že dopravím děti na nádraží s předstihem a pojedou tím prvním, co pojede alespoň do Prahy. Tam by si je rodiče snad dokázali vyzvednout. Nakonec se jim podařilo dojet až do Bakova nad Jizerou, odkud už na Českou Lípu opravdu nic nejelo. Na trati ležely stromy. Díky ochotě rodičů jsme je domu už dopravili. Já si oddechla, když mi přišly zprávy od jednotlivých řidičů, že jsou děti doma a v pořádku. Jen u nás doma nešel proud ještě dva dny.
02.03.2018 16:43:01

Podzimky
2. - 4. 11.
Czech Open
Děkujeme za vaši návštěvu.
Name
Comment
Or visit this link or this one